Return 7 – Summoning

V předchozí kapitole hry Alan Wake 2 hráči zjistili, že byli podvedeni. Scratchovi se málem podařilo získat Clicker, a to by byla pro Bright Falls a nakonec i pro zbytek světa špatná zpráva. Return 7 – Summoning je pro hru Alan Wake 2 začátkem konce. Konec není o moc dál a jednou z překážek, které na hráče čekají, je závěrečný boss. Zde je popis toho, co mohou hráči očekávat, až začnou hru Return 7 – Summoning.

Preparation

Před pokračováním v této kapitole se ujistěte, že jste uložili buď ve sklepě, nebo v novém místě uložení v místnosti s Casey a Estevezem. Poté si promluvte s Caseym i Estevezem. Estevez nakonec dá hráči klíč, který mu umožní přístup k informacím, které má FBC o jezeře Cauldron. Vraťte se do cely, ve které se nachází veškeré vybavení FBC.

Projděte jednotlivé dokumenty a najděte stopy, které můžete vyvěsit na nástěnku případu. Po umístění důkazů budou mít hráči novou možnost profilování Tora. Až to všechno uděláte, vraťte se k Estevez a zeptejte se jí na Clicker. Získáte tak nový důkaz na Nástěnku případů, který po umístění do správné sekce odemkne další možnost profilování Tora. S tímto novým důkazem se vraťte na Desku případů a umístěte jej. V tuto chvíli by hráči měli mít novou možnost dialogu při rozhovoru s Estevezem.

Jděte k autu a zvolte Cauldron Lake, čímž oficiálně zahájíte závěrečné kapitoly hry Alan Wake 2.

Get to the Lake Shore

Bohužel zkratka, která by hráče rychle dostala na břeh jezera, je zablokovaná. Jedinou možností je jít dlouhou a nebezpečnou cestou. Po cestě na hráče zaútočí Taken. Vzhledem k tomu, že hráči již tuto oblast prošli, nebude zde bohužel co hledat.

Po cestě k jezeru Cauldron Lake se bude nacházet temná bariéra, kterou je třeba spálit. Než si promluvíte s Torem a Odinem, nezapomeňte v rámci přípravy na závěrečnou bitvu vyrabovat okolní zásoby.

Survive the Summoning

I když to možná není tak přehnané jako muzikál ve filmu Iniciace 4: Zpíváme, rozhodně se tomu blíží. Hráči musí přežít proti vlnám Taken, zatímco staří bohové Asgardu hrají koncert jako prostředek k vytažení Alana z Temného místa.

Objeví se spousta a spousta Takenů. Udržujte se v pohybu a vyhýbejte se co nejvíce útokům. Pohybujte se směrem k aktivním světlicím, abyste šetřili baterie. Pokračujte v cestě, dokud se nakonec nespustí cutscéna. V tomto okamžiku se hra přepne zpět na Alana.

Enter Parliament Tower

Stejně jako v předchozích kapitolách jděte do Parlamentní věže a vstupte do bytu. Tím zahájíte Iniciaci 9: Pryč. Byt je tentokrát depresivně prázdný. Dveře se spirálou na nich nelze otevřít, ale na hráče to hodí obvyklý jump scare. Jděte do další místnosti, přistupte k promítacímu plátnu a interakcí s ním spusťte hranou scénu, která ukončí tuto krátkou kapitolu a následně zahájí závěrečnou bitvu.

Jak porazit Alana

Bizarní je, že hráči musí bojovat s Alanem Wakeem. Ten byl ovládnut mocí Temné přítomnosti a jediný způsob, jak ho zastavit, je zapečetit ho. Stejně jako v předchozím boji do něj vybijte co nejvíce poškození, abyste ho omráčili. Zatímco se vzpamatovává, otočte oběma světly tak, aby plně mířila na uzavírací celu. To chvíli trvá, takže Alan může hráče několikrát vyrušit, než se mu podaří dokončit seřízení světla. Jakmile jsou obě světla vyrovnána, vběhněte do cely, čímž spustíte cutscénu.

Talk to Agent Estevez

Příběh však ještě není u konce. V tomto okamžiku hráči znovu získají kontrolu nad Alanem. Najděte agentku Estevezovou a promluvte si s ní. Jakmile vám nabídne zbraně, vezměte si je a vyrabujte také bednu, vedle které stojí. Chcete-li postoupit v příběhu, jděte pod strom vedle agentky Estevez.

Bohužel pro tento úsek neexistuje žádná mapa, takže hráči budou muset hledat cestu, jak jen to bude možné. Po cestě bude několik Taken. Munice je omezená, takže si dejte záležet na každém výstřelu. Naštěstí je tentokrát otevřená zkratka, která vede na parkoviště. Když se přiblížíte k autu, hráči mají jedinou možnost, a to vydat se do Bright Falls a začít závěrečné kapitoly hry Alan Wake 2.