Initiation 8 – Zane’s Film

Alan Wake 2 se rozhodně drží vzorce perfekcionismu. Díky tomu mohou hráči předvídat, s čím se budou muset v každé kapitole vypořádat. Saga bude mít svůj Case Board a profilování, zatímco Alan musí skládat dohromady příběhové nitky a scény. Aby mohl najít způsoby, jak se dostat hlouběji do Temného místa.

Mise Initiation 8 – Zane’s Film tento vzorec vůbec nemění. Není tak zdlouhavá a nepůsobí jako bludiště v misi Initiation 2: Casey. Hráči se mohou zastavit a přemýšlet o tom, jak by měli využít jednotlivé příběhové nitky. Zde je popis toho, co mohou hráči očekávat v misi Initiation 8 – Zane’s Film.

Find Thomas Zane

Začátek této kapitoly začíná videem, na kterém Alan ztrácí rozum, když přemýšlí o strašlivé situaci, ve které se ocitl. Vyjde po schodech nahoru, aby opět skončil na ulici. Běžte do hotelu Oceanview a vstupte do vstupní haly. Jděte doprava k výtahu, který vás vyveze nahoru do pokoje 665, kde je Zane. Vejděte do místnosti a použijte projektor stejně jako v Initiation 5: Room 665.

Po velmi děsivé hrané scéně opusťte hotel pomocí výtahu. Venku jsou daleko na jihovýchodě vidět světla kina. Vydejte se tímto směrem, ale dávejte pozor na Stíny a Taken. Zastávka u nejbližšího záchranného bodu není špatný nápad. Zásoby jsou velmi omezené, ne-li přímo žádné, takže je pro hráče obecně lepší běžet, jako by je pan Dráp honil.

Explore the Cinema

Aby mohli hráči vstoupit do kina, musí přistoupit k pokladně a vložit do ní vstupenku. Na začátku vyjděte po schodech na levé straně haly. Podívejte se dolů a aktivujte ozvěnu. Hráči tak získají nové příběhové vlákno, které mohou použít, ale předtím si možná budou chtít halu nejprve trochu prohlédnout. V místnosti za stánkem s koncesemi je mapa spolu s nějakými zásobami.

Otevřete storyboard a vložte na scénu příběhové vlákno Kultu slova. Je tam oblast, která je zablokovaná barikádou. Odstraňte příběhové vlákno a poté vstupte do oblasti, která je zablokovaná. Vložte na scénu příběhové vlákno Kultu slova, abyste se dostali za barikádu a našli další ozvěnu, která poskytuje příběhové vlákno. Umístěním tohoto nového příběhového vlákna na scénu si otevřete cestu do Divadelního sálu, který je novou scénou.

V Divadelním sále umístěte na scénu příběhovou nit Kultu slova a poté se vraťte do předchozí místnosti. Zde se bude nacházet Ozvěna, která hráčům poskytne nové příběhové vlákno. Vložte nové příběhové vlákno do scény a pak se vraťte směrem k obrazovce, ale dejte si pozor na Stíny, které se zvedly ze svých míst. Přistupte k obrazovce a použijte Andělskou lampu, abyste postoupili v příběhu.

Find a Way into the Projection Booth

Projděte dveřmi, které vedou ven, a na této nové scéně použijte příběhové vlákno New York’s Finest. Aktivujte ozvěnu a poté v této oblasti použijte andělskou lampu. Projděte za malou bariéru a aktivujte Andělskou lampu, zatímco stále stojíte čelem k policejnímu autu. Při správném umístění hráči obejdou bariéru a budou moci vyjít po schodech osvětlených červeným světlem.

Vyjděte po schodech nahoru a pak po žebříku nahoru. Nahoře na střeše kina se vydejte na jih a projděte bránou. Jděte směrem k textu na mapě, kde je u symbolu žebříku napsáno „Cinema Sign“. Ten vede do slepé uličky, kde by hráči měli přepnout příběhové vlákno na Kult slova. Aktivujte ozvěnu, která se objeví, a získáte nové příběhové vlákno s nápisem „Velmistr“.

Vraťte se dolů a jděte do oblasti zobrazené na obrázku výše. Tyto dveře byly původně zamčené, nyní jsou však otevřené a poskytují hráčům možnost, jak se dostat zpět do divadla. Vraťte se do divadelního sálu a umístěte na scénu příběhové vlákno Velmistr. Vejděte do divadla a jděte dveřmi na levé straně nahoru, abyste se ocitli na jevišti.

Aktivujte ozvěnu na jevišti. Pak se otočte a komunikujte s obrazovkou. Tím se hráči dostanou do smyčkového bludiště. Pokračujte podle značky východu, až nakonec hráči narazí na kultistu přivázaného na židli. Interagujte s ním a on se zmíní o noži. Jděte doleva a nůž seberte. Poté pokračujte podle značek východu. Až dojdete do slepé uličky, jak se zmínil Alan, otočte se a vraťte se zpět. Tím se hráči dostanou na místo vraždy. Interakcí s mrtvolami spustíte cutscénu, která kapitolu uzavře.

Poté vyjděte dveřmi napravo od těl. Ty vedou ven do divadelního sálu. Hráči mají možnost sledovat obscénně dlouhou hranou scénu, která se zobrazuje na obrazovce, ale její sledování je zcela dobrovolné. Sejděte po schodech dolů k východu z divadla. Nezapomeňte cestou ven aktivovat ozvěnu. Vydejte se směrem k Parlamentní věži. Přibližte se ke vchodu, dokud nezazvoní nedaleký telefon, a jděte doprava, abyste ho našli.

Po skončení scény jděte k Alanově soše před Parlamentní věží a vložte Aliciny obrázky do krabice od bot. Pokud hráči splnili tyto mise ve stejném pořadí jako v tomto návodu, budou v tomto okamžiku mít možnost se opět přepnout za postavu Sagy.