Initiation 3: Haunted & Initiation 4: We Sing

Kapitola hry Alan Wake 2 Initiation 3: Haunted je velmi krátká. Po jejím dokončení se však hra trochu otevře. Po několika cutscénách, rozhovorech s Alanem Wakem a aktualizaci Desky případů si hráči konečně mohou vybrat, za koho budou hrát. Je důležité mít na paměti, že jak Saga, tak Alan mají své vlastní unikátní mise.

Hráči mohou hrát mise v libovolném pořadí. Tento návod se zaměří na projití všech Alanových etap a poté přejde na etapy Sagy. Pro hráče hry Alan Wake 2, kteří chtějí pokračovat ve hře za Alana, uvádíme, co je čeká při zahájení mise Initiation 4: We Sing.

The Performance

Ačkoli se scéna před hráči může zdát velmi podobná začátku hry Iniciace 1: Pozdní noc, nyní se vše odehraje mnohem jinak, protože Alan má noční můru, ve které uvízl, více pod kontrolou. Počkejte, až se televize stane interaktivní, a poté podržte stisknuté tlačítko, které se objeví.

Ačkoli Alan může tvrdit, že má vše více pod kontrolou, stane se to sporným, protože hráči budou svědky muzikálu, který se před nimi odehrává. Stačí se jen pohybovat vpřed a… užívat si představení. Pokud se hráči zaseknou nebo se budou cítit zahlceni naprostým smyslovým přetlakem této scény, živí herci na scéně jim pravidelně ukáží směr. To je místo, kam se hráči musí vydat.

Po dosažení konce této oblasti komunikujte s televizí, abyste postoupili v příběhu. Hráči se poté ocitnou na slavnostním předávání cen, které je samozřejmě také muzikálem. Jděte směrem k levé zadní části místnosti a najděte velký žebřík. Jděte po něm směrem ke slepé uličce a použijte Andělskou lampu, abyste sebrali světlo. Tím se ti odkryje cesta vpřed. Slezte po žebříku dolů a po této cestě najděte na zemi baterku spolu s pistolí.

I když se může zdát, že hráči jsou mimo studio, není tomu tak. Pokračujte vpřed a sledujte rozsvícené neonové nápisy Getaway Club. Ty nakonec vedou ke sloupu se světlem, které lze vzít za andělskou lampu. Vraťte se směrem k taxíku a vložte světlo, aby se objevila televize. Interakcí s televizí vstoupíte do další hudební scény.

Po otevření brány jděte po cestě vpřed a hledejte žebřík, který vede nahoru. Stejně jako dříve vám živí herci občas ukáží cestu. Nahoře na žebříku hráči uvidí repliku spisovatelského pokoje spolu s psacím strojem a světlicí. Cesta se otevře, jakmile hráči získají světlici.

Na tomto místě budou hráči muset bojovat s několika Takeny. Nebudou mít dostatek baterií, aby rozbili všechny štíty, ale světlicová pistole dokáže zabít taken jediným výstřelem. Pokud se hráčům podaří přimět Takeny, aby se seskupili, může jediný výstřel ze světlice zabít více Takenů najednou. Po cestě je několik červených krabic, díky nimž se hráči mohou dobře zásobit bateriemi i municí.

Back in the Studio

Pokračujte dál po cestě a dojdete k další replice spisovatelského pokoje. Interakcí s televizí v místnosti se dostanete zpět do studia. Projděte dveřmi vpředu a aktivujte ozvěnu, čímž spustíte nové hudební číslo. Jděte dopředu a vylezte po neskutečně dlouhém žebříku nahoru, abyste narazili na storyboard k filmu Herold of Darkness. Umístěte na scénu příběhové vlákno Song’s End, aby se zrodila televize, se kterou lze interagovat.

Po poslední hrané hudební scéně se představení konečně chýlí ke konci. Projděte kolem Ahtiho, který mumlá text písně z dřívějška. Bohužel není možnost si s ním promluvit. Jděte směrem k nápisu exit. Vpravo se nachází bod uložení a oblast, kde se hráči mohou přepnout do Ságy, pokud si to přejí. Tento průchod se prozatím zaměří na Alanovu stranu příběhu, takže si raději hru uložte a vydejte se ke dveřím. Ty vedou ven. Zatímco Alan vede monolog, vydejte se ke zvonícímu telefonnímu automatu.

Go to the Oceanview Hotel

Po rozhovoru se záhadným volajícím se podívejte vlevo na obří neonový nápis „Oceanview Hotel“ a jděte k němu. Vejděte do hotelu a jděte chodbou. Pokud vám to připadá příliš snadné, je to proto, že to tak je.

Jakýkoli pokus o vstup do hotelu z tohoto směru končí neúspěchem a hráči prostě skončí u vchodu do hotelu. Vyjděte z hotelu a vyhledejte neonový nápis „Mirror Peak Bar“. Postupujte podle šipek. Odtud se vydejte uličkou doprava, čímž spustíte cutscénu, která ukončí aktuální kapitolu.