Je na čase shrnout si na jednu hromádku vše, co nám Rockstar Games v letošním Game Developers Conference sdělili.
- Dočkáme se zdokonalení našeho oblíbeného bullet time prvku. První změna bulletu se objevila v Maxovi dvojce – nejen že se verze prvku posunula na 2.0, ale oproti původní verzi se nepohyboval Max zpomaleně, nýbrž jen okolí.
- „Začínáme novou kapitolu života Maxe Payna!“, to byla slova Sama Housera „coache“ celého týmu Rockstar Games. „Teď uvidíte Maxe jako nikdy před tím, zkušeného policejního vysloužilce, jež je nabitý zkušenostmi ze svého drsného života.“, dodal. Připravme se tedy na zcela nově zasazený příběh, u něhož nepotkáme nudu.
- Další nával otázek byl na Monu Sax. Jak už víme na konci druhého dílu Monu zastřelil Vladimir Lem. Jasně, ale když Max přežil projektil ve své hlavě, proč by nemohla i Mona. Nechme se překvapit.
- Nový díl přinese také spoustu nových efektů i prvků klasické akce.
- Další otazník, visí nad originálními komiksovými přechody mezi misemi, které se nám u hraní Maxe napevno vryli do paměti. Doufejme, že je tvůrci z Rockstaru zachovají.
- Třetího Maxe již nevyvíjí finská společnost Remedy Entertainment, ale interní studio Rockstar Vancouver
- Max Payne 3 je plánován na čtvrtý kvartál roku 2009 pro platformy PC, XBOX 360 a Playstation 3